Οδηγίες e-Meeting για τους πελάτες της interTEN

Η interTEN, στα πλαίσια προσαρμογής στις νέες συνθήκες, οργάνωσε τον τρόπο τηλεεκπαίδευσης και τηλεδιάσκεψης με τους πελάτες της.

Η εφαρμογή που επιλέχθηκε είναι η Zoom, λόγω της μεγάλης διευκόλυνσής που παρέχει σε εκπαιδευόμενους με μικρή εμπειρία στις νέες τεχνολογίες.

Για να εισέλθετε στο meeting, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1. Δημιουργήστε ένα account στο Zoom, από εδώ: zoom.us/signup
Χρειάζεται είτε το email σας, είτε λογαριασμός Facebook, είτε λογαριασμός Google.
Φροντίστε να θυμάστε τον κωδικό σας, εφόσον επιλέξετε σύνδεση με email.

2. Κατεβάστε την εφαρμογή για υπολογιστή / laptop από εδώ: https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
Προτείνουμε να μην χρησιμοποιήσετε το κινητό σας, καθώς δε θα μπορείτε να βλέπετε καθαρά όσα θα σας προβάλουμε στην οθόνη.Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε tablet, κατεβάστε την εφαρμογή του Zoomm:
Για Android
Για συσκευές Apple

3. Συνδεθείτε στην εφαρμογή με τον λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο εικονίδιο

4. Από τις καρτέλες Video και Audio, βεβαιωθείτε πως η κάμερα και το μικρόφωνό σας λειτουργούν σωστά.

 

ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πριν το meeting θα σας έχουμε στείλει το link σύνδεσης στο meeting. Εφόσον έχετε ολοκληρώσει τα προηγούμενα βήματα, θα εισέλθετε απευθείας στο “δωμάτιο” του meeting, κάνοντας απλά κλικ στο link αυτό.

 

Posted on 22/03/2020 in Blog

Share the Story

Back to Top